follow me

Sunday, April 21, 2013

hye! :)

hye!



assalamualaikum wbt.


im back!! wehuuuuuu~ setelah sekian lama 'lesap'. kini daku kembali dengan sonang hatinyaaaa. jyeaaaahhhh.


sebelum ney aku privatekan blog ney disebabkan hal2 tertentu. n now, yeaayyyyy. dah open balik untuk korang semuaaaaa. happy reading hokay? ;)


aku pon dah tak rajin macam dulu dahhhhh. :( eleyyy, ajet-ajet jee zaty ney. dulu tuu pon sama je macam chipsmore. hahaha. 






ney cek joyah nak cite sikit ney haaa,!



hari tuuu masa baru menjejakkan kaki ke 'tanah malaya' (almaklumlah, ai kan setadi obesi. HAHA!), ai kenal perli kawkaw, eyh! memang baik punya perli la cite dia ngan si deen, si ewan tuuu. phui! benci! sampai sekarang ai tacing lagi ngan dorang. tapi dorang wat derk je ngan ai! benci tauuuu! rasa cam nak sekeh2 je budak dua ekoq tuu. jahat! choiii punya mulut.


bukan dorang je yang sebok bebel, perli jadah tu semua. as, pika, ayen, n friends ai yang lain pon dah sebok bising. hahaha.


kalau dorang nak call ke text or jadah jadun tuu semua, mesti dorang tanya "wey, kau busy ke? aku nak ....."

"wey, kau buat apa tuuuu? study ke? sibuk??"


blablabla.

paling best:

"kau pergi mana oiii? susah betul nak call/text kau skang. haisyh. busy manjang -.-'' "


ada lg text dari ayen hari tuu.

orang lain pon dah habis final exam gak ti, tapi takde la busy manjang sampai aku call pon tak ley nak angkat"



aaaaa~
lebih kurang camtu laaa. mesej dia panjang. aku ingat yg tuu je. tak ingat dah! hahaha.



-..-''

k k k.aku mintak maaf. :( 

aku pon tak tahu apa yang aku buat. tskkk.  

tapi masa kena perli kawkaw ngan deen tu, sumpah sakit hati! tak nak kawan ngan kau! pujuk aku dulu! :p
hahaha.


gadis si (seri iskandar) gadis si gadis si. -.-''

huh!


ntah pape jeee.




ouhh! lupa, aku ada dua blog dah skang!
satu tuu untuk final projek csc aku.

jemput terjah. follow pon boleh! :)

lagi ahkak suka! wee~




ouhh, aku dah buat sambungan untuk entry aku yang --> jeng jeng jenggggg



do you still remember? auchhh! tak ingat dah? fine. jemput2 terjah balikkk. :)


n sambungan dia ---->>> klik sini sini sini XD

aku cont kat blog baru aku. 




26/4-5/5 ney pbakl dekat pwtc! nak pergi dengan my trio. my girlfriends. harap jadiiiiiii laaaa. :)


nak novel hlovate yg baru, kisah naz dan khalish aku tak beli lg andddddddddd mypi keluar hari tuu jugak ok. ouhhh my!


tak sabar! tak sabar! tak sabarrrrrrrrrrrr!

banyak gilos novel yg nak diborong! hewhew.


pbakl tahun lepas.
w my trio. :p
rinduuuuuuuuuuu gelpren kita. :( 





update tuu je la dulu.


happy holidays bagi yg bercuti. hiksss.


byeeeeeeeeeeeeeee~!



No comments: