follow me

Monday, May 27, 2013

penghuni c304 2013

hye. assalamualaikum wbt. :)


hari ney result bilik keluar.  
















part 1



































pic tu je la khazanah yang aku ada buat masa skang ney. muehehe. :D itu yg berulang ulang kali dok tempek kat blog tuu. ;p

ehekk.

so, kami bertiga la penghuni c304 sesi jun-okt 2013.

kolej yang sama - kolej pasir salak
bilik yang sama - c304
wing yang sama - wing A


part 2


dari part 1 smpai la ke part 4
 tinggal aku ngan si wana ney je la yg asyek dapat satu bilik yang sama. hoho.



atiq, ecah, aku, wana
 hari pertama kitorang start kelas setelah seminggu ber"MDS"
hari tu jugak birthday wana. haha. celebrate secara kecil kecilan je.
aku baru balik kelas time tuu.
manusia terakhir yang masuk bilik. ehek3.
sebenarnya tudung tuu memang dah tanggal dah.
tp disebabkan nak bergambar, haa.. sarung je apa yg ada. hoho. :p
punya la perangai kan? :p

masa ney part 1. masa part 1 satu bilik duduk 4 orang. CG07. ground floor.  masa part 1 ney katil double decker dalam bilik. aku dapat katil atas. sob sob sob. T_T  sebab masuk bilik lambat. -.-'' itu makan dia. wana yang terakhir masuk bilik tuu. ahaha. maka.. sebelum tidur memanjat la memasing atas katil. kekadang berborak pon dok atas katil je. sambil borak sambil goyang-goyang kaki. imagine kekononnya lepak kat pullman ahh. :p


atiq, aku, kak auni

dapat gak kolej. yeayyy. :) alhamdulillah. phew. lega naaaa~


tahap ke"busy"an utk part 4 belum dikenal pasti lagi. :p


berharap takde yang terabai. mengabai di abai. serabai pon jangan. :p hoho.




adakah atiq hanya tinggal kenangan?

ouh , no!





till then,


take care.


sealed with a kiss.


daaa~ ^^



No comments: