follow me

Saturday, July 27, 2013

all in one. :p

holaaaa~ assalamualaikum wbt.





salam nuzul quran semua. :) how time flies! dah 17 ramadhan dah kita kan? cepat gilos. tak terasa pon masa berlalu dengan sangat cepat. 


weekend ney aku tak lari balik rumah pon. sobsobsob.



duduk la menempek kat seri iskandarku yang terchennnntaaaa. <3








































so, semalam kannnn.. aku pergi berbuka ngan nurul kat luar. kakak dia amek kitorang. pastuh makan kat bandar U, restoren dj sumo. sedap gak. (Y) pastuh g drive thru mekdi. aummm. kakak dia blanje dari berbuka tu sampai la ke drive thru yg kengkononnya nak makan untuk "sahur" tu kan. hahaha. heaven. thanks kak. :) jasamu dikenang. muehehe.




balik bilik tu, plan la nak tengok pearl harbor. last2, aku sorang je yang tengok. hampeh betul budak berdua ney. yoyo 0 jeee. =____________=''



menyampah.


ngam2 pearl habor abes pukul 4:45 a.m. puan emak call kejut bangun sahur. awal gilos. -.-'' siap kantoi tak tidur pulak tuu. T_________T huhu. 




after subuh, time to sleep bebeh!





pukul 10 lebih tu aku bangun tengok bumi SI disimbahi hujan. sejukkkk sikit. :)


then, kitorang plan nak gotong royong bersihkan bilik lepas solat jumaat. 



almaklumlah ada je orang tak balik masa nuzul quran ney kan. dorang pon dok sibuk mengemas gak. kitorang mengemas sambil dengar lagu rayaaaa. hewhewhew. semangat sikit. gitew. :p




nak raya wey! bilik pon nak raya jugekkkk. bilik ku syurga ku katanya.



maka ....


semasa proses kemas mengemas. :p




kemas meja study, loker, rak buku, cuci kipas, tingkap, cermin, sapu lantai, mop lantai. lipat kain. sidai kain. 


hamboih! kemainnn.


kitorang bahagi bahagikan kerja. erx. tapi aku banyak ngelat sikit! hahahaha. malasssssssss. aku selalu kena bebel ngan wana. -.-''


"ini anak!" kakakaka :D


dia selalu stress ngan aku.


:p


settle buat kerja pukul 5. dua dua terbongkang atas katil ecah lak terus keluar. penat siot. =..=''


act, weekend ney aku plan nak buat:


\




speaking test kitorang. aku berpartner ngan muhd ketot. hahaha.  tangan tak bedung budak ney. kemain num 7. awal sungguh! T_T


kelas ganti mandarin. T_T




tapi kannn.. err. satu pon aku tak sentuh lagi. T.T kejap lagi kottttttttt.

procrastination!

heh.


petang mandak text. hmm. tak dan nak turun ipoh. sorry aunty!

minggu depan lak terus lari balik rumah! cuti raya woii! me is so excited! wuhuuuu.~ iftar together with le family. 9 family. shopping raya. whoaaaa. :D


tapi tulah...


sedar tak sedar, ramadhan hampir pergi. 




ouh! satu lagi aku nak pesan.


korang please take care of yourself. ramai yang jatuh sakit bulan puasa ney. :(


my lecturer admited kat hkl rasanya. n one of my classmate baru-baru ney sakit n terpaksa dihantarkan ke hospital manjung. time tu kitorang tengah buat listening test mandarin. 


to my abah, get well soon. mana nak ok batuk tu kalau asyek teguk ais je tiap kali berbuka. =.=''

to my lovely aunty, get well soon jugak. sorry tahun ney tak dapat join buat kuih raya bersama. :(






till then,


lots of love,


eyza izzati


sealed with a kiss

:* :* :*









No comments: