follow me

Thursday, May 9, 2013

alhamdulillah :)

assalamualaikum. selamat pagi malaysia!



result dah keluar. alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah 99x. syukur tak terhingga. :) congrats buat semua bebudak uitm. wehuuuu~ 




SOMCHATOTYAH poreber!
muehehe :*
girls power!































rasa cam nak balik perak and kiss my friends dekat sana. muehehe. 


thank Allah.


terima kasih kepada pensyarah2 semua. :)

madam rosidah, madam fiza, madam ana, sir syefek, ustaz paiz, sir yu(n dua lg lecturer mandarin.),madam lily n madam ana salwa. :)




makabah. XD



tak lupa juga thanks to my roommates sebab dia ada dekat sisi aku masa jatuh bangkit aku. serious tak ley lupa wey. :( dia dengar keluh kesah aku. dia nasihatkan aku. dia kakak dia adik dia mak dialah abang dialah bapak. n paling tak lupa dia juga merangkap orang gaji kat bilik tuuu. ngaahaha~ 



selebar lebar alam muka kau zaty. -.-''
my rumet since part 1 n insyaAllah till part 4 n 5.
hope so. :)









































muehehe. :D



part 3 ney aku rasa cam suwey sikit.


banyak gila masalah. T_T
tak bermaya. cepat putus harapan. cepat penat. rapuh sungguh! masalah dalaman la jadah apa lagi.


my rumet, my mom, my friens la yg dok tadah telingaaaa dengar aku bebel. hikhik.



sorry. 

alhamdulillah. ada la tu hikmahnya. :)





me: mak, ayong rasa cam takde semangat lah nak blaja. orang tak tidur dok pulun study tp result quiz test still cam tu je. T_________________________T orang penat. takde mood nak blaja.  :( satu hari ada 4 quiz test. mana tahan ouh? tak sempat nak study. ngantuk. ZzzzZz. potpetpotpettt. blablabla. *mengadu sunguh-sungguh*
mom: bagi nasihat sepanjang panjang alam. siap kata semangat dan doa.






















dear mom, thanks for your du'a. thanks for your support. thanks untuk segala-galanya. i love youuuuu! <3 :*  even aku anak yang nakal dan tak sebijak adik yg membanggakan makbapak. dan masih belum membanggakan makbapak.tskk. tsk.. :( dear abah, thanks for everything. duit poket even dapat pitipitipu XD bayarkan broadband setiap bulan. topup. tiket balik rumah balik SI. n macam2 lagi. :) terharu. tskkk. belum lagi demand asal balik je mintak macam macam. muehehe. :p



i love both of you. muahhhh. :*

wajah kesayangan hamba.
:*































insyaAllah sem depan aku cuba lagi. ada lagi 2 sem. ada lagi setahun sebelum tamat belajar. :) 

my divas yang duduk dekat kajang tak dilupa. :* sealed with a kiss sayangssss. :) as n pika. 






stop complaining. 


alhamdulillah99x. :)


relief.


alhamdulillah. syukur pada Allah. congratz semua. 



doakan kami semua berjaya dunia dan akhirat.




have a nice day yuolzzzz. ^^






sekian ucapan tunggang langgang daripada saya nur izzati. :p

final bel

final CSC



sealed with a kiss. :* :*


hugs n kisses. xoxo.


-eyza izzati.-








No comments: