follow me

Friday, May 17, 2013

hobi baru

hye. :)
morning all.
 
cite pbakl nnt aku update. insyaAllah kalau rajin la. ihikss. ^.^
cakap pasal hobi. salah satu hobi aku baca novel. aku start baca novel ney form 4. novel pertama yang aku beli andai itu takdirNya karya Siti Rosmizah. masa tu aku terbaca kat majalah remaja kak enny then terus tertarik. otw balik rumah tu terus singgah pustaka rakyat & beli novel tuu. :)
so, start dari situ aku dah gila novel la. 
ini bukan kisah aku sebenarnya.
-----------------------------------------------------------
aku nak story pasal puan emak tersayang. alkisahnya beliau sudah start baca novel. mak aku memang suka membaca tapi kalau novel memang ouh! NO! tapi entah kenapa ....
ney mesti pengaruh usu ney. ish. sebelum ney usu ada pinjam novel2 aku. start aku balik pbakl 30hb tu,  dia belek2 novel aku and try baca. novel pertama dia lelaki eksklusif. hahaha.
dari 30hb/4 sampai la 16/5 dah 6 novel. skang beliau tengah baca novel hati bergetar rindu karya dhia zafira. 
tadi beliau kata kalau dah habis baca novel HBR tuu, beliau nak baca novel i love you, stupid! kesayangan aku lak. aiseyyyy!





gurlppp.
aku sayang gilos kat novel tu. rasa cam sayang gila nak bagi mak aku pinjam . hahaha. aku bukan apa, skang aku insomnia. so, sebelum tido aku layan la ILUS ngan MYPI tuu haa..
kalau jatuh ke tangan puan omak, eden nak layan apa?
T_T
ada satu malam tu, adik aku tanya mak aku kenapa dia start baca novel padahal dia tak suka baca novel. my mom cakap tu je la yang mampu dia nak buat. lepas ney anak2 dah jauh. tinggal sorang2 kat rumah kalau abah pergi kerja. so, sunyi. layan je la novel2 ney.
alololo.
i think, my mom dah start rasa kehilangan la.
insyaAllah kalau ada rezeki tak lama lagi adik pulak sambung blaja. cuma tak pasti sejauh mana dia akan pergi. at least cam aku dok perak je. dia tak tahu la kan? doa-doakan la ada rezeki untuk mamat tu. xD
erks. kedekut sangat ke aku?
-.-''



masih ingat lagi dekat entry ini! klik sini. ahaha. err. pengaruh aku kuat sangat ke? hewhew. :p

ini pulak blog pika


sebenarnya, bukan pika je yg aku goda. kak cha pon. as pon. nik pon. hahaha. kesian nik. sampai ke sudah dia bawak isu ASST kat as. hahaha. :p

err, teruk sangat ke eik aku pengaruh diorang? HEE~


papepon, dear mom..


takpe.. layan je ok?

nanti kita mintak abah beli novel best2 lagi banyak eyh? ;)


ahaha.

(Y)




err, rasanya tak terlambat lagi kot nak wish..

happy mothers day mum.

i <3 youuu.





till then,


sealed with a kiss.



xoxo.


DAA~

No comments: