follow me

Tuesday, May 21, 2013

aumm aummm.





saja nak membakar. hahaha~ 


aumm. aummm. firman tu ada dalam real life rupanya. eyh, eyh.. macam mana la kekacakan dia eyh?
mau nangis air mata darah bagi sesiapa yang melihat kekacakan dia tuu. :p


aku nak tanya banyak soalan sebenarnya. haha. baru sempat nak tanya tuu je. nak tanya pasal ahmad.. tgk2 dah ada orang yang tanyakan. maseh kak. :) 

nak tanya yg lain pon kena cantas jugak. haha.


tapi takpe. at least dah ada orang yang tolong tanyakan. ye dak? 

aku rasa nebes sebenarnya sebelum tekan enter tuu. haha. ayat pon cam hape tunggang langgang. baru first time join divas kat grup. sebelum ney tak terasa nak "keluarkan diri" pon. kita malu plus segan. hee!





ini ananda. pelakon thai. dia ney ala2 firman bayangan divas la. tapi k. mj kata real firman lg handsome. humangaiiii. yeahhh. firman tu memang wujud. aku baru je tau tadi. hee~


macam mana la rupa real firman tu eyh?

boleh aku bermimpi?


aumm aummm. ^^


"Firman,awak sungguh kacak.Kacak yang hampir membunuh saya!"


get well soon kak melur.
sealed with a kiss.
take care.
daaaa~

No comments: