follow me

Friday, May 17, 2013

congrats baby!






alhamdulillah.


syukur pada Allah.

:)


proud to be your sister.


malam tadi adik plan bukak laman web upu.. lepas tuh kalau  dapat U, dia nak buat sesuka plus terperanjat plus excited.. pastuh nak menjerit and tarik rambut aku yang tengah sedap membutes.


kira sesi membalas dendam la. hahaha.


sebab masa aku check result exam baru2 ney aku TERtarik rambut dia. LOL!! :D


-_________________-''



tapi tu cite malam tadi la.


lepas tuh dengan kereknya aku cakap: "hello! kejadahnya nak tarik rambut aku? result keluar pukul 12 tengah hari la woii." 


sebab dia bajet result keluar pukul 12 tengah malam. hahaha. 


anyway, congrats la brader!


tetapkan hati. 


jangan nak main2.



take care. :)




till then, 



eyza izzati




daaa~


No comments: