follow me

Sunday, June 23, 2013

get well soon kiah.




































hye. assalamualaikum... :)





kiah kena tahan kat ward. suspek denggi or kencing tikus. get well soon kiah. aku rindu nak bercakaran ngan kau. T.T


kau selalu psycho aku. aku selalu jadi mangsa kau. pffttt. kau jahat! hahaha.kiah, tolong berjuang! tolong kuat! kita tak banyak momen momen indah sem lepas. aku nak lakar momen indah sem ney. aku nak kita bayar balik masa yang dah banyak terbuang sem lepas. kiahhhhhhhhhhhh.. aku sayang sangat kat kau. moga cepat sihat wey.



aku tak sabar sabar nak berjuang untuk masa depan kita berempat. kitorang tunggu kau. :)


moga allah permudahkan urusan dunia dan akhirat kau , sahabat!



korang, please... doakan keselamatan kiah. doakan kesihatan dia bertambah baik. doakan dia kuat untuk melawan sakit. please..


i miss you kiah!


















lots of love,


eyza izzati a.k.a som..

kawan kau yang gila gila plus sengal. xD




No comments: