follow me

Saturday, October 19, 2013

..ahaks!..



hyeeeeee. :)


dah 14 hari dah aku jejakkan kaki kat "tanah jajahan" si puan emak and encik abah ney. hewhew. :D



alhamdulillah.


selama 14 hari ney la aku duk sibuk "qada" tido tak kira waktu. memang "bercheeeenta" la aku dok meng'qada' tido ney.



almaklumlah.. studenttttt. *troll face* kehkehkeh

 ;)


normal la kalau tak cukup tido tuu. ye dak?


seminggu heaven jadi "anak tunggal" untuk sementara waktu. even just for a while. nyumeeehhh! 


love it
like it
miss it
.......


eyh?


ahaks!

malam macam siang ..
siang macam malam ..


haih.

siang membutes kerja buat taik mata ..
malam kang dok berjaga macam burung hantu ..

*geleng-geleng*

eyh, relax.
itu baru minggu pertama
..

ngehngehngeh..


minggu kedua meh la kita tukar gear..

maka? BERTUKAR!

bawak-bawaklah menjelma pepagi buta jangan tido2 lagi lepas solat tuu. 
bawak-bawak lah nolong hape yg patut.
bawak-bawak lah melayan si puan emak nyembang hal isu semasa, hal dunia, hal itu hal ini. bergelak ketawa.


cehhh. (padahal minggu pertama tu puan emak dah merungut-rungut dah. anak dara balik rumah tapi kerja ada tiada je dok kat rumah. apa tak nya? qada tido is her first priority. kehkehkeh :D my mom kata, ingatkan balik nak la sembang-sembang ke apa ke.. ini asyik tidoooooo je. sape nak sembang ngan mak ney?)

*kelip2 mata* 

naaaa~~


"here i am, mummy"

sembang kuka kuki sampai lebam.

terkekek kekek dua beranak. mwahaha. :D 

what am i doing when i am at university?


naaaaa~

bocoq habis segala mende gitew.

mum: bawak-bawak la drive kereta abah tuu. -.-''

me: eyh? sape kata ayong tak drive? orang drive la tapi tu lah ... tetttttt!
(orang-orang tertentu je la yang harap maklum. kahkahkah)
pucat tak berdarah i tell you!

dear mum, boleh tak kalau i taknak blaja jauh2?


"takkan nak duduk bawah ketiak mak pak je?"




"i want to be a successfull lawyer"
*muka cedey * penuh harap*



sheeshhhh.




"maaaa, ayong dah gemuk en?"
mum: hahahahahahahahhaha. apa yg gemuknya?

*bibir tersungging senyum senget*

haih.

tak ke?

T___________T

na na na na..

the rest is history.

mak aku pon layannnnnnnnnn je apa aku cakap.

aku tau. dia rindu.
aku tau. aku pon khilaf.
hurmm..



haaa, hari ney hari "besar" jiran aku. merangkap kawan. umur baru 21st i tell you. tu lah. jodoh kan? kita tak tau bila dia datang. see? kawan aku? amboiii. takpe la. aku tak langkah bendul kan? bhahahaha :D congrats syaza!

wey, kau tau tak sebab kau mak aku asyek potpetpotpet kat aku pasal calon 'imam' aku. haiz. 
-.-''


geram je aku ngan kau.


tapi serious aku happy!

congrats again babe!

-------------------------------

baru je kejap tadi..


maaaaak.. kalau ayong buat muka seposen kat mak.. mak nak tak bagi ayong buat loan. ehehe. :D

pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee.

*mata bersinar-sinar gemilang*

tehehe. :D

mum: "korang ney pelik betul la. tak nak makan ke?"
"pakai perut apa ney?"


blablabla.
potpetpotpet.

she kuat nags y'know?

harharhar.

ampun mum.




-moga bertabah hendaknya menjaga kami ney- miahahaha :D


logo yang aku tibai untuk buat "house of heaza"
kau dan aku.
kita happy sama-sama.
kalau lah kau perasan sesuatu!
chait!
enough!
full stop.



FULL HOUSE, BABY!!!

full house!

jyeahhhh.


glory glory! 


yummeeehhhh!!

xoxo..

till then,

eyza izzati


sealed with a kiss
bitten with a love <3

take care. ;)

byeeeeeeeeeee

No comments: