follow me

Tuesday, November 19, 2013

Yeayy 😄

Hyeee. 😃

Meniti hari hari terakhir cuti sem ney, memang kerja aku tengok cerita korea je la kerjanya. Teehehe.  😝 

Bila dah 24/7 mengadap korea , dunia luar pon dah tak tau apa jadi. 


Skang tengah kecoh pasal villa nabila tu kan? Tsk tsk tsk. Aku terusya kat twitter tadi. Lalu aku pon curious. Apakebenda villa nabila ney sampai jd trending kat twitter kan?  

Tsk tsk. Menyesal aku ikutkan perasaan ingin tahu tuu. Cerita tut tut tut ghopanya. Haiz. 😭😭😭

Aku bukan boleh pon benda benda cenggini. 😑


Kang ada lah yang tak boleh tido kang. Wuu wuu wuu. 


Tapi .....


Nasib baik ada kandar. Yeayyy. Malam ney dia lah yang akan menemani tidur lena ku. Ehehe. I love you bucuk bucuk manja cik long. Teehe. 



Skang dia sibuk main game walaupon dah pukul 2 lebih. Orang suruh tido takmo. Nak main game dulu. 

Sementara dia main game, iols layan korea kejap. Ahaks ahaks. 😝


Mornight all. Sleep well. Daaaa~

No comments: